مدح و مناجات با امام حسن عسکری علیهالسلام
الـســلام عــلـیــک یـا دلـبــر نظری زیر پا کنی خوب است مـتـوسـل شـدم به چـشـمـانت حاجتم را روا کنی خوب است درد من را تو خوب میدانی درد من را دوا کنی خوب است تـشـنــۀ بــادهام ز دســتــانـت نوکرت را صدا کنی خوب است قـدمی رنجـه کـن به چـشمانم روی چشمم دعا کنی خوب است زنــدگــیِ مــرا ز آقــائــیــت وقف گنبد طلا کنی خوب است پـدر صاحـب الـزمان امـشب قسمتم کربلا کنی خوب است مینـویـسم همیـشه حـیدریام حـیدری از نگاه عـسکـریام |